onsdag den 25. juli 2012

30 Day Challenge - Dag 13

Udfordringen i dag er dyre print. Jeg har før lavet et indlæg hvor jeg viste nogle tiger negle jeg havde lavet. Men jeg havde besluttet mig for ikke at genbruge designs, derfor lavede jeg et nyt. Jeg har ganske vidst lavet et lignende design før.




Jeg havde oprindelig tænkt mig at bruge en sort til at lave leopard pletterne, men så fandt jeg denne brune fra Essie der hedder Hot Coco, og tænkte at den passede perfekt :) Den guld er sjovt nok også fra Essie og hedder Shifting Power :)

Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D



2 kommentarer:

  1. YES! Der var den ;-) Sjovt jeg havde forventet at alle ville lave denne slags - og så er du faktisk den eneste :-P (ok 2 ud af 6 er pjækker åbenbart...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, synes lige det var det jeg havde lyst til at lave, da jeg for ikke så længe tiden havde lavet tiger striber ;) og synes det er et super fint design :)

      Slet