fredag den 27. juli 2012

30 Day Challenge - Dag 14

Det går bare hurtigt med de her udfordringer, og vi er snart halvvejs! :D
Jeg er kommet hjem fra ferie for i år, så nu kommer indlæggene "live", og jeg vil stadig bestræbe mig på at lave et indlæg hver dag ;)

Dagens udfordring er blomster. Jeg elsker designet jeg fandt på, synes det er super fint og sommeragtigt :)




Som base har jeg brugt min yndlings blå som er fra Essie og hedder Lapis of Luxury. Den er super smuk himmelblå :). Og så har jeg brugt en pensel til at lave blomsterne med Blanc fra Essie. 
Synes blomsterne ligner pæoner lidt ;)

Hvad synes du om dette design, skriv en kommentar med din menig :)

Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D

4 kommentarer:

  1. Øjh hvor er det dog en fantastisk farve!!!!! :-S

    Og så får man helt lyst til at puste til dine negle, du ved de der "visne" mælkebøtter :-)
    Det er en rigtig flot og enkel manicure - det kan jeg godt lide!! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er ret sikker på at det er den flotteste farve Essie har lavet ;)

    Haha, det rigtig, det ligner faktisk de "visne" mælkebøtter :D - Og tak for komplimentet!

    SvarSlet
  3. jeg komme sådan til at tænke på magoritterne i min have!! super sød og enkelt kan godt lige den måde blomsterne er lavet på ;D

    SvarSlet