torsdag den 5. juli 2012

30 Day Challenge - Dag 3

Så er det tid til GULE negle. Jeg har kun to gule lakker i min samling, så valgte selvfølgelig den jeg synes var pænest. Og det er Yellow Mellow fra Sally Hansen Xtreme Wear. Den er sådan en rigtig solgul, smørblomst, rigtig sommer farve gul :)



'

Jeg undskylder det grimme myggestik på min lange finger ;-)
Min lak er desværre ved at være gammel, og derfor rimelig tyk og en smule svær at arbejde med. Har I nogle gode råd til hvad man kan gøre ved det? 


Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D


4 kommentarer:

  1. Det er en rigtigt pæn, solgul farve, du har valgt :)
    Og hvor er det bare et irriterende sted, du har fået et myggestik! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes faktisk også den er rigtig fin :), JAER! Det er bare så irriterende lige på knoen :/, det er heldigvis ved at forsvinde nu :)

      Slet
  2. Du skal selvfølgelig have købt noget lakfortynder :-) Jeg ved faktisk ikke om de har det i Matas, ellers fåes det ihvertfald på de fleste danske negle-webshops. Jeg kan desværre ikke komplimentere dine negle idag. Læs mit indlæg, så ved du hvorfor ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg lige kigge efter...
      Jamen det er da bare iorden, hver sin smag :)

      Slet