fredag den 13. juli 2012

30 Day Challenge - Dag 7

Endnu en dag med "the 30 day challenge", og i dag er udfordringen sorte og hvide negle. Her er hvad jeg fandt på.




Neglelakkerne jeg har brugt er begge fra Essie (igen?!) og hedder Blanc (hvid) og Licorice (sort). Prikkerne har jeg lavet med spidsen af en pensel, da jeg ikke ejer et dottingtool :)
Synes det blev rigtig fint og meget ala 101 dalmatiner. 

God weekend til folket :D


Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D



6 kommentarer:

  1. Jeg elsker prikker, så jeg synes selvfølgelig, at det her er fantastisk! :)

    SvarSlet
  2. uu jeg elsker 101 dalmatiner! seje negle!

    SvarSlet
  3. Smart, så kan du genbruge den på polka-dot dagen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh nej, ikke noget genbrug her! Det er da ikke spor sjovt :)

      Slet