søndag den 8. juli 2012

Hjææælp!!

Nu har jeg simpelthen set så meget om de neglelakker fra mærket Kleancolor, og er blevet meget nysgerrig. Så så jeg at Lisa fra Negle Lir havde brugt en af dem i hendes dag 4 udfordring i "the 30 day challenge", og jeg spurgte hende derfor hvor hun havde købt dem. Og de er købt på www.beautyjoint.com. Har I nogle erfaringer med denne hjemmeside?

Jeg gik naturligvis ind på siden og fandt ud af at der er så mange at vælge imellem, derfor vil jeg gerne have jeres mening. Hvis I skulle vælge 2 af følgende, hvilke ville det så være?

Blue Maniacs - www.beautyjoint.com

Candy cast - www.beautyjoint.com

Techno high - www.beautyjoint.com

What girls really talk about - www.beautyjoint.com


Synes det er SÅÅ svært at vælge :b


11 kommentarer:

  1. Jeg ville vælge glimmer og metallic :)
    Jeg har selv handlet på Beautyjoint et par gange uden problemer, men jeg ved, at der er en del amerikanske piger, som ikke handler der. Men eftersom jeg ikke ved hvorfor, har det ikke holdt mig tilbage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det godt at høre om gode erfaringer :D

      Slet
  2. Jeg ville vælge 'Candy Cast' og 'what girls really talk about' :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også blevet ret varm på Candy Cast, synes det er så fedt med neon neglelak her om sommeren :)

      Slet
  3. I would pick Candy Cast and Blue Maniacs!

    SvarSlet
    Svar
    1. Do you own any of the polishes from Blue Maniacs? I think they look gorgeous, but I would like to hear it from someone who actually owns them ;)

      Slet
  4. Uh, det er jo utrolig svært! Jeg kan godt forstå, at du har svært ved at vælge >w<
    Men jeg tror, jeg ville gå med 'Candy Cast' og 'Techno High', hvis det var mig :D

    Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejer du nogle Kleancolor du ellers kan anbefale? :)

      Slet
    2. Nej, desværre :/
      Jeg har ikke været in til neglelak i så lang tid, så har ikke en særlig stor samling, jeg er først lige for nylig kommet op på omkring de 90 lakker, så jeg har langt fra mange forskellige :U
      Jeg har desværre ikke noget i Kleancolor endnu :'3

      Slet
  5. Uden tvivl Techno High (det er den jeg hentyder til i mit indlæg, at jeg må have købt) Og så ville jeg nok vælge Candy Cast, for at få noget andet end metallic :-)

    SvarSlet