fredag den 20. juli 2012

Jeg kunne godt bruge noget solskin!!

Planlagt indlæg

Ærger mig sådan over at det ikke er bedre vejr! Ville så godt have noget solskin, fordi jeg har fået så mange nye neglelakker der ville passe perfekt til sommervejr. Bl.a. en fra La Femme Beauty jeg fandt i Bilka for noget tid siden. Jeg har vist den i et tidligere indlæg, men her kan du se den på mine hænder :)




Den er simpelthen så flot neon denne neglelak!. Navnet på den er Ultra Orange, hvilket overhovedet ikke giver mening fordi den er skrigende pink :b, men det hedder den nu altså. Ih hvor er den smuk! Og den ville være så pæn til solbrun hud, så kom nu med noget sol for pokker! :)
Det var så den sidste af de La Femme Beauty neglelakker jeg købte. 



5 kommentarer:

  1. Den ser rigtigt flot ud! Jeg ville også ønske, at vi snart fik noget solskin... jeg har nogle nye hololakker, som jeg gerne vil prøve når solen skinner :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt nok en flot lak :-)
      Hvor ser du egenlig navnet på en La Femme lak?!
      På dem jeg har købt, er der intet navn at se nogen steder... Kun et utydeligt nummer i bundet i flasken.

      Slet
    2. Rainbowify Me - Jeg har også et par holoer, som bare slet ikke kommer til sin ret når solen ikke skinner :(

      Anne Mette - Jeg har i alt 4 La Femme lakker, og kun en af dem har navn. Så jeg tror simpelthen det er helt tilfældigt om de overhovedet har et navn ;)

      Slet
  2. hmm synes du ikk kan vise den i solen for det er virkelig en flot lak! :D

    SvarSlet