tirsdag den 24. juli 2012

Models Own del 2/6

Planlagt indlæg

Dette er muligvis min yndlings af de 6 Models Own lakker jeg har!. Synes simpelthen den er så smuk. Mange af de glimmer lakker jeg har, der er selve lakken gennemsigtig, men i denne neglelak er den klar rød med glimmer, hvilket gør den endnu mere rød :D.





Min telefon har dog haft rigtig svært ved at fange glimmeret rigtigt. Men i "virkeligheden" er den simpelthen den perfekte glimmer. ELSKER den :D



Tilføjelse: 
Jeg havde helt glemt at skrive neglelakkens navn, men den hedder Scarlet Sparkle :) Jeg beklager. 



4 kommentarer:

  1. Den er på mine tånegle og ja de lakke er bare så super perfekte fordi der er en god farve base. Elsker den

    SvarSlet
  2. Men hvad hedder den?! ;-D

    Den er superflot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej nej nej, har jeg glemt at skrive det :b.
      Den hedder Scarlet Sparkle :D

      - Sådan er det når tingene skal gå hurtigt ;)

      Slet