torsdag den 2. august 2012

30 Day Challenge - Dag 17 (Models Own 3/6)

Ja, dette indlæg bliver en blanding mellem udfordringen og så min lille models own serie.
Vi er nu nået til dag 17 og glitter negle. Jeg ELSKER glitter neglelak, men jeg HADER at tage det af, heldigvis har jeg gennem negle lir på facebook lært en super nem måde at tage det af på. Det kan jeg måske lave et indlæg om på et tidspunkt :)
Her er dagens negle:





Neglelakken er som sagt fra Models Own og hedder Emerald City. Den er dog en smule mere grøn i virkeligheden. Jeg er så vild med denne neglelak, wow den er lækker!!, Har generelt været super imponeret over glitter lakkerne fra Models Own!. 

Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D

6 kommentarer:

  1. Jeg synes også, at denne glimmerlak er fantastisk flot. Jeg elsker jo glimmer generelt, og kæmper gerne en brav kamp for at få det af igen - for det er det hele værd :D

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig flot ud!! Jeg har endnu til gode at prøve/eje en Models Own.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er super glade for mine indtil videre :D

      Slet
  3. Jeg synes faktisk ikke at EC er så besværlig at tage af! :) Det er en af de nemmere i min samling i hvertfald :P Men den er SÅ lækker! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes alle glitter lakker er svære :b. haha, men du har ret den er virkelig lækker :D

      Slet