fredag den 10. august 2012

30 Day Challenge - Dag 21


Så er vi nået til den sidste del af udfordringen, som jeg tror der bliver mest spændende, især til at se hvad andre har fundet på :D, denne del giver nemlig rig mulighed til at være forskellige. 

I dag er det inspireret af en farve. Jeg valgte hurtig den farve jeg ville blive inspireret af, og det er nemlig blå (min yndlingsfarve). 





Og så valgte jeg mine tre yndlings blå lakker, og prøvede at se hvad det kunne blive til. 







Jeg er lidt ked af kvaliteten på billedet, for i virkeligheden er der meget større forskel på de to lyse blå farver, hvor på billedet de ligger meget på af hinanden. 
Jeg har brugt Essie's Aruba Blue, H&M's Nail Him og Chanel's Coco Blue. 
Og beklager langefinger neglen, kom lige til at tvære lidt i det :) 

Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D



4 kommentarer:

  1. Jeg er også glad for, at vi er nået til den kreative del nu. Ikke mere water marbling og half moons! :D
    Blå er flot - jeg kan godt lide samspillet mellem de tre, du har valgt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! :D
      - Jeg ville dog ønske min iphone fotograferede det som det så ud i virkeligheden :)

      Slet
  2. SEJ mani du har lavet Anne!! :-)

    SvarSlet