søndag den 12. august 2012

30 Day Challenge - Dag 22

I dag skal negledesignet være inspireret af en sang. Jeg har denne gang været ret lige til og ikke særlig abstrakt :D .


Jeg har valgt denne sang af Carly Rae Jepsen, fordi jeg synes det har været min ultimative 2012 sommer sang :D






Beklager den dårlige billede kvalitet, men fotograferer stadig kun med min iPhone 4 :D

Jeg synes det var super sjovt at lave denne her, det er ikke et design jeg ville gå med til hverdag, men synes det blev ret sjovt :b

Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D



10 kommentarer:

  1. Hvor cool! Jeg ville helt sikkert gå med det til hverdag. Hvis jeg altså havde kunnet tegne telefoner! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ville du? :b Tja måske har du ret :D. - Tak :)

      Slet
  2. Det er super sjovt og godt lavet :)

    SvarSlet
  3. TSK... da jeg læste starten tænkte jeg "endelig kan det være vi andre for en gangs skyld har "smartere" negle end Anne" fordi du skrev det var simpelt. Hmprh ;-) Det ser super sjovt ud med ledning og telefon!!

    Ang. kamera, så behøver du ikke undskylde :-) Jeg har også en almindelig iPhone 4G. Men har dog fundet et lille "trick". Hvis jeg tager et close-up billede af noget, så har den virkelig svært ved at fokusere og billedet bliver uklart. MEN!! Hvis du tager billedet langt fra og derefter beskærer det, så er det meget mere tydeligt :-)
    Jeg bruger det kamera program der hedder Camera Awesome. Det er nemt at tage billeder og redigere med det program. Prøv det :-p
    Eller du bruger måske noget andet, som du kan anbefale mig at prøve?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak skal du have Lisa :D .

      Tusind tak for tippet! Det vil jeg helt klart prøve. Jeg tager bare billeder med det "almindelige" kamera program, så har desværre ikke noget jeg kan anbefale :) Men igen, tusind tak for tippet! :D

      Slet
  4. de er virkelig super søde dine negle og klart nogen jeg godt kunne gå men i hverdagene også ;D ang en godt program til at rediger med så prøv picasa, det er en gratis google program og du kan også blogge direkte der fra ;D det er det program jeg bruger :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Astrid :D - Både for komplimentet og tippet :D

      Slet
  5. Er ikke så vild med sangen med hold da op var er negledesignet sødt :D! Det gad jeg godt at gå med :)!

    SvarSlet