søndag den 5. august 2012

Essie Mirror Metallics

Min søster har været 3 uger i Oxford på sprogskole, og da hun kom hjem og viste mig hvad hun havde købt, blev jeg ellevilde :b Hun har (blandt andet) købt Blue Rhapsody fra Essies Mirror Metallics Collection, og den er SÅ smuk. For mig er farven helt unik! Den kan dog godt være en smule svær at arbejde med, men det gør jeg gerne for sådan en lækker farve!






Er den ikke flot? :D 

Apropro Essie, skal I have noget fra deres nye kollektion "Yogaga",

Billedet er lånt her fra. 


Farverne hedder (fra øverste venstre hjørne): Gym Dandy, Pilates Hottie, Spinning Again, Yogaga, Boxer Shorts, Marathin.

Personlig er jeg ikke helt oppe og køre over disse farver, selvom jeg dog har et lille godt øje til Marathin, men skal se den personlig først ;)

Er farverne noget for jer?



6 kommentarer:

  1. Jeg har også købt denne blå metallic lak, men primært til at stampe med :)
    Og nej, der er ikke noget i den nye kollektion, som jeg er lun på. Hvad skal du selv ha'?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal lige have et ekstra kig på Marathin, synes den ser ret fin ud, men ellers er jeg ikke imponeret :)

      Slet
  2. Ejh... JA farverne er heeeelt fantastiske :-p Men du kender resten af min kommentar ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det gør jeg efterhånden :b

      Slet
  3. Elsker den metalicblå lak! Er heller ikke helt vild med de nye farver..

    Milleme.Blogspot.Com

    SvarSlet