fredag den 31. maj 2013

Movie night #1

Use the translate button on the right, to read the post in a different language :)


Det er fredag, og vi kan se frem til en helt fantastisk weekend. Her i Aarhus er vejret simpelthen fantastisk!! Solen skinner og det er så varmt, så det sidste man måske har lyst til er at sidde inde og se film. Men jeg synes lige jeg ville give mit forslag til fredagsfilmen.

Crazy Stupid Love


Jeg elsker simpelthen denne film, den er bare super sjov og den indeholder mange af mine yndlings skuespillere. Jeg elsker Emma Stone, hun er bare fantastisk! 

Summary:
Den rare, men lidt satte familiefar Cal får et chok, da han livsledsagerske, Emily, ud af det blå ytrer ønske om skilsmisse. Hun har endda været ham utro med en kollega. Cal søger trøst på en bar, hvor den glatte scorehaj Dylan fatter sympati for ham. Imens han lærer Cal at 'genfinde sin manddom', bakser Cals teenage søn og familiens babysitter også med kærligheden på hver deres måde.  
(source: cdon.dk)


Klik her for at se traileren på youtube. 

Rigtig god fredag og weekend til jer alle :)

Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar