tirsdag den 4. juni 2013

Weightloss Journey #1

Jeg påbegyndte min vægttabsrejse sidst i februar 2013 hos Weight Watchers. Jeg har før prøvet at tabe mig "ad mig selv" og vha. vægtkonsulenterne, men ingen af delene holdte ved, så en dag besluttede jeg mig at prøve WW. Det viste sig så at være den bedste beslutning jeg har taget i mit liv. Jeg har indtil videre tabt 11,1 kg, hvilket jeg er enormt stolt af. Jeg har stadig rigtig lang vej endnu, og jeg ved det kommer til at tage lang tid, men det er okay! Hellere at det tager lang tid og så er vedvarende, end det ryger hurtigt af og jeg så tager det hurtigt på igen. 
Jeg vil også gerne bruge denne blog til at komme ud med mine tanker omkring mit vægttab, dele gode tips omkring motion, opskrifter osv. Jeg håber da I stadig vil læse med, og hvis i selv går igennem noget lignende, må I meget gerne dele jeres erfaringer med mig!

Anne


                                  

1 kommentar:

  1. Super flot gået! tillykke med det

    Jeg har en givaway kørende på min blog,
    håber du har lyst til at deltage.


    http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html

    SvarSlet