torsdag den 29. august 2013

Going to the cinema :)

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Jeg skal simpelthen i biografen to gange denne uge. På fredag (imorgen) sammen med min søster og søndag sammen med en god veninde. Fredag skal jeg se... dam dam daaaammmmm



Og jeg GLÆDER mig!!!

Jeg er halvvejs igennem bogen, men når simpelthen ikke at få den læst færdig. Det er lidt ærgerligt, men helt min egen skyld ;). 

Og på søndag skal jeg se... Drum roll please ;)


Og jeg GLÆDER mig!!!


Logan Lerman.. Yum yum (selvom han er 1,25 år yngre end mig *wink wink*) Og det er næsten den eneste grund til at min veninde og jeg skal ind og se den, det er for at savle over Logan Lerman ;) 

Men jeg skal nok skrive en anmeldelse, når jeg engang har set dem. 

Bye byeee

Anne
xx



Ingen kommentarer:

Send en kommentar