tirsdag den 27. august 2013

This or That Tag.

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Så i dag besluttede jeg, at det var tid til en "tag". Hvis du ikke ved hvad det er, er det såmænd bare en række spørgsmål om et bestemt emne man svarer på. Og så skal man egentlig "tagges" af en anden til at lave den, meeen jeg laver den nu bare alligevel ;). Denne "tag" omhandler emnet skønhed. Jeg fandt "taggen" her, men har ingen idé om, om det er der den er startet :). Også, spørgsmålene er på engelsk, men jeg svarer på dansk.


Make-up


Billedet er fra uckyeahmake-up.tumblr.com



Blush or Bronzer? - Helt sikkert blush, men tror også det er fordi jeg ikke rigtig har turde vove mig ud i det med bronzer endnu. 

Lipgloss or Lipstick? - Når det skal være, så vil jeg helst bruge læbestift. 

Eyeliner or Mascara? - Mascara! Det ville jeg ikke kunne undvære. 

Foundation or Concealer? - Concealer. Jeg bruger ikke som sådan foundation, da jeg synes det føles mærkeligt på min hud. 

Neutral or Coloured Eyeshadow? - Hmm, begge dele. Bare til hver deres anledning. 

Pressed or Loose Eyeshadow? - Pressed eyeshadow, det er ikke så "messy". 

Brushes or Sponges? - Den var nem - pensler! 

Nails


Billedet er mit eget.


Long or Short? - Korte! 

Acrylic or Natural? - Jeg vil nok sige naturlige, men har bestemt intet imod akryl. 

Brights or Darks? - Mørke! Jeg er helt vild med mørke neglelakker. Men det er nu også mest fordi det passer til mine yndlings årstider. 

Flower or no Flower? - Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår denne? . Men synes da det er pænt med nailart generelt. 


Body




Perfume or Body Splash? - Perfume!

Lotion or Body Butter? - Begge. Synes body butter er lækkert og luksuriøst, men tager en evighed om at tørre, hvor lotion er meget hurtigere.

Body Wash or Soap? - Body wash. Sæbe får huden til at føles sær.


Fashion


Billedet er fra monroe-t.tumblr.com

Jeans or Sweat Pants? - Altsåå, den er lidt svær. For jeg elsker sweat pants... til at gå i derhjemme! Jeg bryder mig ikke om at gå i dem ude blandt folk ;). Jeg er heller ikke rigtig jeans typen, jeg er mere leggins typen :)

Long Sleeve or Short? - Hmm, begge dele. Det kommer helt an på temperaturen. 

Dresses or Skirts? - Kjoler!

Stripes or Plaid? - Come on, virkelig? Striber uden tvivl. 

Flip Flops or Sandals? - Sandaler. 

Scarves or Hats? - Helt klart tørklæder. Dem elsker jeg, og jeg har flere end jeg burde :D

Studs or Dangly Earrings? - Ørestikker. 

Cowboy Boots or Riding Boots? - Jeg går som sådan ikke i støvler. Så ingen. 

Jacket or Hoodie? Jakke. 

Hair


Billedet er fra fuckyeah-hair.tumblr.com

Curly or Straight? - Jeg ville ønske jeg havde krøllet hår, men nogle gange må man bare arbejde med det man har, så jeg siger glat. 

Bun or Ponytail? - Nu er mit hår alt for kort til at lave en knold, så det bliver hestehale :)

Bobby pins or Butterfly Clips? - Hårnåle!

Hair Spray or Gel? - Haha, hair spray! Jeg kan huske, at jeg brugte hårgele, da jeg var helt lille, når jeg skulle klædes ud osv. 

Long or Short? - Begge, helt sikket. Jeg har pt. kort hår, men havde meget langt hår før. 

Light or Dark? - Mørkt!!

Side-swept Bangs or Full Bangs? - Side-pandahår. Det klæder bare mig mere. 

Up or Down? - Begge. Det kommer igen an på anledningen. 


Random


Billedet er fra autumncozy.tumblr.com


Rain or Shine? - Hmm, den er godt nok svær. Men jeg må nok sige... Shine. Men det skal helst være koldt udenfor :)

Summer or Winter? - Uden tvivl, vinter! 

Fall or Spring? - Igen, et super nemt spørgsmål - efterår! 

Chocolate or Vanilla? - Chokolade, mmmmm :D 


Det var så spørgsmålene. Så lærte I også lidt om mig :). 

Anne
xx



Ingen kommentarer:

Send en kommentar