torsdag den 12. september 2013

Dublin baby!!

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

I'm going to Dublin, I'm going to Dublin.. Yeah yeah yeah .. :)

Det var lige en lille selvlavet sang, og som I nok allerede har regnet ud, så skal jeg til Dublin.
Der skal jeg nemlig hen på studietur. Jeg læser til Lærer og et af mine linjefag er engelsk, og derfor valgt vi Dublin som rejsemål - og jeg glæder mig  meget!

Er der nogen af jer der nogensinde har været i Dublin?

Jeg skal være væk en lille uge, men skal nok sørge for at planlægge et par indlæg, så bloggen ikke står helt stille men jeg er væk :)

Hvis der er nogle bestemte ting I godt kunne tænke jer at læse om, så må I endelig skrive i kommentarfeltet :)

Temple bar er bl.a. en af de steder vi skal se ;)



Billedet er fra denne side

God torsdag! :)

Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar